1. شماره تلفن را جستجو کنید. White Pages (whitepages.com) شماره تلفن، آدرس و جستجوی معکوس مسکونی و تجاری را رایگان ارائه می دهد، و معمولاً انتخاب بهتری نسبت به بسیاری از وب سایت هایی است که برای خدمات مشابه هزینه می کنند. نکات مسافرتی

2. با رجیستری تماس نگیرید. برای به حداقل رساندن تماس های تلفنی ناخواسته، برای افزودن شماره تلفن خود و گزارش متخلفان، به ثبت ملی تماس نگیرید (donotcall.gov) مراجعه کنید.

3. تفکر خود را گسترش دهید. وب سایت تد (ted.com) دارای بیش از 1000 ارائه و ایده جالب، روشنگر و قابل تامل از سراسر جهان است.

4. ایمیل تصویری. وب سایت Eyejot (eyejot.com) به شما امکان ضبط و ارسال پیام های ایمیل ویدیویی رایگان را می دهد.

5. ویژگی های افزودنی کنفرانس ویدئویی. Skype (skype.com) نه تنها کنفرانس ویدیویی رایانه به رایانه را رایگان ارائه می دهد، بلکه گزینه های ارتقاء را برای ارسال تماس، ضبط کنفرانس، اشتراک صفحه نمایش، ارتباطات رایانه به تلفن و کنفرانس برای حداکثر 50 شرکت کننده به طور همزمان ارائه می دهد.

6. نظرسنجی. برای ایجاد و ارسال نظرسنجی‌های رایگان که به‌طور خودکار با ارسال آن‌ها توسط گیرندگان، جدول‌بندی می‌شوند، از surveymonkey.com دیدن کنید، روی دکمه ثبت نام رایگان کلیک کنید تا یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید، سپس دستورالعمل‌های ایجاد و ارسال نظرسنجی‌های سفارشی خود را دنبال کنید.

7. نامه رمزگذاری شده. برای ارسال یک پیام ایمیل رمزگذاری شده به شخصی که از رمزگذاری استفاده نمی کند، به hushmail.com مراجعه کنید و روی دکمه ثبت نام برای ایمیل رایگان کلیک کنید تا یک حساب ایجاد کنید. سپس وارد شوید، ایمیل خود را پیش نویس کنید، پیوست ها را اضافه کنید، یک سوال امنیتی و پاسخ ارائه دهید، سپس روی ارسال کلیک کنید (و شاید با گیرنده تماس بگیرید تا مطمئن شوید که پاسخ صحیح را برای باز کردن قفل پیام می داند).

8. قیمت های کمتر را پیدا کنید. برای مقایسه قیمت میلیون‌ها محصول موجود از بیش از 13000 تاجر، از pricegrabber.com دیدن کنید، یک عبارت جستجو را وارد کنید، و سپس از گزینه‌های پنجره سمت چپ برای محدود کردن جستجوی خود استفاده کنید.

9. Open Office. مجموعه برنامه Open Office به صورت رایگان در openoffice.org موجود است و شامل سند متنی، صفحه گسترده، ارائه، طراحی و برنامه های پایگاه داده است.پزشکی و سلامتی

10. ابزار کامپیوتری. CPU-Z یک ابزار رایگان است که اطلاعات دقیقی در مورد رایانه شما، از جمله مدل رایانه، چیپست، جزئیات حافظه، نام تجاری و نسخه BIOS، و اطلاعات مربوط به اسلات های رایانه شما را نمایش می دهد (tinyurl.com/7somo2d).