احترام به چه شکل است؟

مثال های متداول ارائه شده توسط بسیاری از خوانندگان:

هرگز در مورد شریک زندگی خود صحبت نکنید و از آنها به دوستان خود شکایت نکنید. اگر با شریک زندگی خود مشکل دارید، باید با او صحبت کنید، نه با شخص دیگری. بدگویی در مورد شریک زندگی خود با دیگران باعث از بین رفتن احترام شما نسبت به آنها می شود و باعث می شود احساس بدتری نسبت به رابطه داشته باشید، نه بهتر.نت های کالیمبا

احترام بگذارید که سرگرمی ها، علایق و دیدگاه های متفاوتی دارند. فقط به این دلیل که وقت و انرژی خود را به طور متفاوتی صرف می کنید، به این معنی نیست که بهتر/بدتر است.

به این احترام بگذارید که آنها در رابطه با یکسان حرف می زنند، اینکه شما یک تیم هستید، و اگر یک نفر در تیم خوشحال نباشد، تیم موفق نیست.

بدون راز اگر واقعاً با هم هستید و به یکدیگر احترام می گذارید، همه چیز باید منصفانه باشد. آیا به شخص دیگری علاقه دارید؟ در مورد آن بحث کنید. بهش بخند فانتزی جنسی عجیبی داشتید که مضحک به نظر می رسید؟ در مورد آن باز باشید. هیچ چیز نباید خارج از محدوده باشد.مسافرت و گردشگری

علناً در مورد همه چیز صحبت کنید، به خصوص چیزهایی که آزاردهنده است

ما همیشه در مورد چیزی که ما را آزار می دهد با یکدیگر صحبت می کنیم، نه [با] کسی دیگر! ما دوستان زیادی داریم که در ازدواج هایی هستند که خوب کار نمی کنند و آنها همه چیز را به من می گویند که چه چیزی اشتباه است. من نمی توانم به آنها کمک کنم - آنها باید در مورد [آن] با همسرشان صحبت کنند. اگر بتوانید راهی پیدا کنید که بتوانید همیشه با همسرتان در مورد آنچه شما را آزار می دهد صحبت کنید، می توانید روی این موضوع کار کنید.

-رونی

هیچ رازی نمی تواند وجود داشته باشد. اسرار شما را از هم جدا می کند همیشه.